torsdag den 13. maj 2010

Guns på Roskilde

Der har været mange forskellige meninger om det nye GNR - og med rette kan man vel sige at intet bliver som før.
Jeg mener dog der stadig er lidt old attityde tilbage i numrene?.. Nu var jeg ikke selv på Roskilde det år, men efter at have set flere og flere klip, så begynder jeg at tro at det var en fejl..

Jeg mener også at de het nye GNR holder.. det er noget andet.. noget anderledes.. men, .. det holder sgu.
Madagaska på GNR´s nyeste plade er klart et af de federe numre.

.. Måske man skulle gi´ dem en chace mere?

Videoerne efterlade da et indtryk og f*** hvor kan man mindes tiderne hvor GNR styrede hele baladen om Rock´n Roll.

Næste gang de ligger vejen forbi er jo som bekendt i Aalborg.. og jeg overvejer kraftigt at kigge forbi.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar